Obserwatorzy

19.07.2013

Wakacje to taki fajny czas kiedy człowiek (czytaj Ola) więcej może mniej musi :D Dopóty , dopóki na stanie mamy szkolorza (czytaj  dziecko w wieku szkolnym) , wiemy co to wakacje. Śmierć budzikom - to pierwsza zasada mamy Nastolatka . Zgodnie z powiedzeniem "szczęśliwi czasu nie mierzą" , nie mierzę bom szczęśliwa . A żeby utwierdzić się w przekonaniu , że ociekam szczęściem , nie mierzę absolutnie nic a zwłaszcza się. Nie  żebym się o jakieś przyrosty  wzdłuż podejrzewała , to raczej z obawy przed  tymi  co wszerz bardziej mię uwidaczniają . Bałagan  , który od jakiegoś czasu mam w głowie nie pozwala mi skupić  się na jednym temacie dlatego od wakacji do przyrostów doszłam , ale skoro jeszcze dochodzę , to chyba nie jest tak źle (?) A wbrew pozorom czas letni i to co nam odstaje lub nas uwypukla mają ze sobą wiele wspólnego . Cisza blogowa ma się nijak do tego co dzieje się wokół mnie . Świat kwitnie , zielenieje , ćwierka i na całe szczęście zwyczajnie jest. Nastolatek  dorośleje , dojrzewa i ... Od czasu do czasu dostaje małpiego rozumku ;) To ostatnie - jak twierdzi- ma po mamie .... Bardzo ciekawe ;>
Dziękuję wszystkim odwiedzającym i piszącym za pamięć , z góry przepraszam za zalegający na blogowych półkach kurz ;) mniej go raczej nie będzie ale od czasu do czasu obiecuję wpadać i podlewać kwiaty .... Klucz zostawiam pod wycieraczką , gdyby ktoś miał ochotę wpaść , poczytać i zostawić słowo- zapraszam serdecznie :)










Pozdrawiam wakacyjnie :D


29 komentarzy:

  1. Oj Olu jak Cię nie ma to nie ma, ale jak zamieścisz post to nie można wzroku od tych Twoich cudaków oderwać ;) piękne wszystkie trzy ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje dzieciaki pomimo wakacji wstają przed 7-mą. Zgroza jakaś normalnie!
    Misiowe trojaczki są urzekające :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne misiaki :) Za to co napisałaś kocham wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj! Dziękuję bardzo za wizytę u mnie.Również pozdrawiam Cię bardzo wakacyjnie.Fantastyczne są te misiaczki.Zapraszam częściej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Misiaki ze szkolnej paki -cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz to może wydać się dziwne ,ale nawet emeryci uwielbiają wakacje:)))Bo po prostu uwielbiają zadowolone wnuczki.A pora wakacji temu sprzyja:)))))
    Misiaki mnie zniewoliły swoją urodą. Zwłaszcza to ostanie zdjęcie, niesamowite, cudowne:))
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne misiaczki!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Miśki śliczne !!! Piszesz tak ciekawie, że nie można nie przeczytać do końca :)) Pozdrawiam :)) Cudnego letniego wypoczynku !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. witaj:))))) jakie cuda stworzyłaś, a moje dziecię dalej się tuli do królisia:)) tylko, że króliś zmienił pas na żółty!:) moje szkolne i przedszkolne dzieciaki też nie dają chwili wytchnienia, ale to fajnie:))))))uściski!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna misiowa rodzinka:))Korzystaj z wakacji dopóki możesz,jak się nie ma szkolnej szarańczy to i wakacji nie ma,przynajmniej u mnie jakoś tak się porobiło:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Raju jakie słodziaki!!!!! Uwielbiam te Twoje misiaki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne :) Ja niestety nie umiem robić takich maskotek :(
    A co do aniołków, zapraszam na facebook'a, tam jest więcej takich zdjęć :) https://www.facebook.com/GrupaTeatralnaGalimatias

    OdpowiedzUsuń
  13. oj tak nastolatki hahaha utrapienie z nimi ale bez nich było by nudno, moja córa dostaje przynajmniej z 3 razy w tygodniu małpiego rozumku... a innym razem taka mądra i odpowiedzialna się wydaje :)
    a maskoty prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojjj - zazdraszczam takiego błogostanu i nie mierzenia! I miśków też - bo są bossskie :) A i czekam na kolejne podlewanie kwiatów! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama rozkosz patrzeć na te Twoje wełniaczki wesołe

    OdpowiedzUsuń
  16. Misiulki super, podziwiam Twoją pracę.
    A skoro tyle się dzieje OLu to pisz,pisz, pisz....uwielbiam Cię czytać:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzień dobry:)
    Znalazłam klucz pod wycieraczką, więc wlazłam i misiaki popodziwiałam;D
    Są fantastyczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. super... :) - fioletowa sukieneczkamnie uwiodła...
    aniaartstor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Maskotki rewelacyjne i dopracowane :) ale to już standard i nie może być inaczej.. taka natura u Olllq ..( ;) bo ciągle pamiętam "klauna" i perfekcję jago wykonania)
    Jak zwykle rewelacyjnie się Ciebie czyta a czas spędzony w tym miejscu to chwile z rzadkim ostatnio uśmiechem i relaksem. Pozdrawiam Serdecznie czakur

    OdpowiedzUsuń
  20. Ty moje pracowite słoneczko:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Wpis bombowy... sama czasem się gubiłam co czytam hihi :P ale to umiejętność pisania ;)
    Misiaczki przesłodkie, aż chce się uściskać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale misowe sa boskie w tych uroczych czapusiach, no i jak zwykle buzia mi sie smieje jak czytam Twoje wpisy :))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Słodkie te misiaki;)
    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne misiaczki :) Wiem dobrze jak to jest na wakacjach. Teraz się zacznie młyn. Posiadam dwie sztuki nastolatek ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne mordki!!!
    ależ utalentowana z Ciebie dziewczyna!
    pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...