Obserwatorzy

21.12.2016

Duch zabawy przetrwał ;)

.... Jak miło, że jesteście ! Ja też jestem, nie wiem czy to równie miłe aczkolwiek sporadyczne, wiec moze się "nie przejem"  Skoro już się pojawiłam powinnam wspomnieć( co czynię) w zabawie cukierkowej udział wzięło 20 osób, pod uwagę wzięłam wszystkie osoby, które zostawiły słowo pod postem na blogu i fb. Mój Sierotek Maryś czmychnął był, więc zabrakło rąk do losowania dlatego zrobił to za mnie generator liczb. W czasie kiedy on tak sobie generował ja spisałam wszystkie osoby na karteluszku i przypisałam numerki, musicie mi uwierzyć na słowo a jeżeli ktoś ma z tym problem to ..... to sory bardzo heloł i takie tam inne przepraszam ja sobie wierzę.W takim razie ogłaszam wszem i wobec generator wygenerował numerek 17 na mojej liście pod tym numerem zapisana jest E. Aleksandra, która wyraziła chęć przytulenia miśka i tak się właśnie stanie :)
A ponieważ w między czasie pojawił się  w pobliżu czmychnięty Sierotek Maryś i zbeształ generator, że niby nie taka była umowa, wystawił palucha i tyrpnął był w numerek 5 do którego przypisana jest nasza blogowa  koleżanka Ania Pietrzak, Aniu lalka jest Twoja.Obie Panie proszę o kontakt :)
Nie wiem czy już powinnam ale skoro za parę dni zabłyśnie pierwsza gwiazdka a pod choinką będą na Was czekały prezenty to może zechcecie przyjąć ode mnie życzenia

Wszystkiego a przede wszystkim spokoju
takiego gdzieś wewnątrz głęboko w Was
który pozwala nie martwić się chociaż przez chwilę
Zdrowia dużo bardzo dużo a może nawet więcej
I zróbcie sobie zapasy
wpakujcie to zdrowie do worków szafek poukładajcie na półkach
żeby Wam nigdy nie zabrakło
i uśmiechajcie się proszę 
do siebie przede wszystkim
do innych też bo uśmiech jakoby ziewanie jest zaraźliwy
i zawsze mówcie co myślicie nie tylko to co inni chcą usłyszeć
i ............ życzę Wam wszystkiego byle było dobre 


Tupcio Chrupcio razy dwa  (mam nadzieję, że podobny)









3 komentarze:

  1. Gratuluję wylosowanym, już dziś dostały prezenty.
    Wspaniałych świąt Ci życzę !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodziaki! Numerowi 5 gratuluję. Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie, jestem oczarowana ! Gratulacje wylosowanym :)Pozdrawiam cieplutko i życze spokojnej nocy <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...