Obserwatorzy

22.09.2012

Liście znowu spadają z drzew a park pachnie jesienią ....

Nacieszyłam się wiosną ,wschodzącą trawą, całą masą  żółtych kwiatów , których nie sposób się pozbyć , latem , gruszkami i  niezliczoną ilością spadających jabłek.... A teraz  nie ma że boli . Wstawaj matka , kanapki zrób .Sprawdź czy raczyło się obudzić , czy umyło zęby , czy aby na pewno nie zapomniało plecaka.
No bo przecież po co komu plecak pełen książek . Waży to to  jakieś pół tony , nie reaguje na gwizdanie , samo się nie przypilnuje a jak nie daj  bossssz  w  środku znajdzie się jakiś zeszyt  to jeszcze notatki trzeba będzie zrobić . Ech , ciężko jest lekko żyć ;)
 Ale tak w ogóle to fajnie jest być Mamą  Nastolatka :D
Pytano mnie jak dałam sobie radę z nastolatkowym "yhy". Odpowiadam: Śpiewająco ;) Nastolatkowie mają to do siebie , że nie grzeszą cierpliwością . Nie trzeba  zbyt wiele czasu aby osiągnąć cel , dużo większym problemem jest fakt iż szybko wracają do starych , złych nawyków .
Ale kto powiedział , że  rodzice nie mogą być " wredotami" i że nie mogą znowu zacząć się mścić i "yhać" ? W nowy rok szkolny weszliśmy z uśmiechem na twarzy i oby jak najdłużej nam towarzyszył :) Szydełkowo również się działo , nie w takim tempie w jakim chciałam , ale jednak :)
Ptaszydło ,  znają je (podobno) wszystkie  małoletnie :) Było jeszcze niebieskie , ale odleciało zanim zrobiłam zdjęcie.

Małpa . Jaka jest  każdy widzi


Kot z przerośniętym nosem . Zdjęcie  podobnego kota  widziałam w sieci stąd też  pomysł na zrobienie stwora.


Diabelnie anielska para po raz drugi :)


Obuwie dla maleńkiej Ktosi.

 I koc dla  sporego Ktosia :)


Od ostatniego wpisu minęło sporo czasu i dosyć sporo się zadziało. Nie  jestem w stanie  opisać wszystkiego  Wiem jednak ,że chcę i powinnam  podziękować pięknie za pamięć i  branie mnie pod uwagę przez wszystkie te osoby , które zechciały zaprosić mnie do  zabaw jakie krążą w naszym blogowym światku :)
TRILLI  - Wiesz jak bardzo Cię lubię ? Na pewno wiesz . Mam nadzieję wybaczysz (proszę ) .
Kosmetyki , które sprawiają , że czuję się lepiej to .... To nie one  poprawiają mi nastrój :)
Ale lubię ładnie pachnieć  i uzależniona jestem od kremu do  rąk  <--- zawsze mam  go przy sobie.

BUKIETOWA - Wielkie dzięki za zaproszenie do zabawy :)
 różowy czy czarny?               - Czarny.
telewizor czy książka?            - Książka z przerwami na telewizor ;)
piwo czy wino?                      - Sok z czarnej porzeczki :)
nowoczesność czy klasyka?   - Klasyka okraszona fascynacją tym co nowoczesne
                                                  (brak zdecydowania?)
hotel czy namiot?                    - Człowiek z wiekiem staje się wygodny i wymagający .... Hotel.
bukiet róż czy polne kwiaty?   - Polne kwiaty
sukienka czy spodnie?            - Spodnie
dom na wsi czy apartament?   - Dom na wsi
encyklopedia czy google?       - I jedno i drugie
śpiew czy taniec?                    - Taniec
kawa czy herbata?                  - Kawa

MARRGOTT  - Bardzo dziękuję za słodkie wyróżnienie i jednocześnie dzielę się  nim z każdą utalentowaną Duszyczką jaką spotkałam w tej splątanej sieci :)






Przyszedł czas chwalipięctwa  Dawno temu , w czasie kiedy trawa zaczynała się zielenić dostałam od   Kasi   całe pudło    Różności dla przyjemności . Wszyscy znamy jej blog  i wiemy jakie fajne rzeczy tworzy :) Mam niewątpliwą przyjemność być posiadaczką  czegoś co wyszło  spod rąk naszej blogowej koleżanki , która nie lubi "jojczenia"  ;) cokolwiek to znaczy , brzmi ciekawie :D
Zdjęcia prezentów jakie dostałam  są własnością Kasica53

Siateczka


Poduszka , która ma "dwie twarze" ........





.............. truskawkowe serduszko :)


Tęczowy konik na szczęście 



Cały ogrom prezentów :) Wielkie dzięki Kasiu . I za  niesamowite pokłady cierpliwości również  dziękuję:)

 Z całą pewnością miałam jeszcze o czymś napisać , ale za diabła nie pamiętam o czym . Wyklikałam post dziękczynny  a więc aby pozostać w tej tematyce  na koniec wieeelkie  dzięki zostawiam wszystkim osobom , które zaglądają , zostawiają słowa i wracają .... :) Słówko do Anonimowej Magdy  - Nie ma rzeczy niemożliwych :) Odezwij się na @







43 komentarze:

  1. Śliczne prace szydełkowe! Najbardziej podoba mi się małpka jest prześliczna! A ten kociak z ogromnym nochalem też super, że o ptaszydle nie wspomnę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaaaa a za nie długo będziemy walczyć ze śniegiem:) albo na śnieg ;) jak ten czas leci..... kotek z wielgachnym noskiem mnie powalił :)" ma kuku " według mojego dziecięcia:)
    ptaszek równie uroczy i małpka i cała reszta Twoich cudów!!! Prezenty bardzo ładne i gratuluję wyróznienia:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe rzeczy stworzyłaś... :-)
    Piękna szczególnie (wg mnie) para anielsko-diabelska :-) Świetny pomysł.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje maskotki są jak zawsze rozbrajające! Para anielsko diabelska REWELACJA!!! Mam tylko jedną prośbę, wpadaj do nas częściej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj z powrotem po tej długaśnej przerwie. Już zaczynałam się martwieć. Twoje dzisiejsze szydełciaki są obłędne. Też własnie dziergam diabełka :-))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się ciesze, że znowu Jesteś. Życie biegnie dalej i dalej a nasze nastolatki jak zawsze rządzą się swoimi prawami. Twoje prace są boskie jedna przez drugą, ale małpiszonek i buciki są naj, najbardziej cudowne. Anioła z diebełem są extra i jak zwykle kojarzą mi się dwulicowością mojej znajomej- to jej ulubione logo i taki ma tez charakterek. I tak Twoje szydełciaki są idealne i bardzo kochane. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha - diabełka, aniołka, kociaka i małpkę możecie zazdrości mnie ! Zaręczam, że jest czego! Wszystko jest cudowne i perfekcyjne tak, że tylko mogę zazdrościć talentu :) Popieram poprzedniczki - prosimy częściej dla radości naszych oczu :)
    A z kremem do rąk mam tak samo :)
    Dziękuję jeszcze raz - wymianka z Tobą to była czysta przyjemność dla nas wszystkich :D*

    OdpowiedzUsuń
  8. Stworkowa Czarodziejko!Jak Ty idealnie dziubiesz te swoje skarby.Ja sobie zawsze powiększam bo mi mało oglądania!Jakież to dopracowane!
    A Twoje pisanie jest takie wciągające i radosne,że nawet jakbyś napisała że mnie nie lubisz to czytałabym z uśmiechem pewnie ;)
    Buciczki są prześliczne,a kocyk prze kochany!
    Prezentami pięknie obsypana zostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite! Czy jest coś, czego nie umiesz zrobić na szydełku? Małpka jest rewelacyjna - szkoda, że nie ma więcej zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  10. YHY
    yhy
    Ciężko jest lekko żyć...;) A Mamą Nastolatka doskonale wiem, że być jest fajnie, bo mimo, że nie osobiście ale jednak pośrednio, wykorzystałam okazję na maksa i czułam się tak długo jak tylko się dało, za co z góry proszę o WYBACZENIE!

    Jak nie piszesz i prac nie ma to nie a tak to WYSYP jak z worka Mikołaja. Ptaszor o okrutnym spojrzeniu, rozfikana małpa- od razu go poznałam, jest to na pewno Pan Nilson kochanej Pipi :D, pocieszny kocur, niemożliwa para, słodziakowe Ktosiowe paputki, tajemniczy kocowy Ktoś...itd...zawrót głowy na maksa.

    Buziaki nocne 102 :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem co bardziej mi się podoba-jak pomyślę ,że małpka,to zaraz wydaje mi się że diabelsko-anielska para,a może jednak kot.....chyba WSZYSTKIE najbardziej mi się podobają:))))Cudne są!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ile pieknych rzeczy a malpeczka slodka

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne szydełkowe pomysły! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oluś jak miło Cię widzieć!!!!Jeśli chodzi o Twoje prace to pazerniak jestem okrutny,bo każdą jedną bym chciała mieć.Gratuluję wyróżnienia ,a Kasine prezenty są super:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ptaszydło przerażające, za to w małpie się zakochałam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Małpka mnie po prostu powaliła... leżę i już...

    OdpowiedzUsuń
  17. Wielki pokłon dla Twoich zdolnych dziergających łapek i wytworków.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za przyłączenie się do akcji Craftujemy dla Hospicjum Cordis. Wszystkie szczegóły wysłałam już mailem. Pozdrawiam Kasia
    Ps. piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  19. O matko! WOW!!! Przepiękne rzeczy robisz! A ta małpa jest rewelacyjna!
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  20. rewelacyjne cuda szydełkowe, mój małoletni zerka zza pleców i komentuje, że ptak super :)
    Pozdrawiam i dziękuję za wizytę u mnie:)
    Anet

    OdpowiedzUsuń
  21. cudeńka z Twoich rąk już tradycyjnie wprawiają w zachwyt, co do liści, ze spdają nie mam nic przeciwko.....tylko czemu się nie chcą same pograbić.... zgłaszam oficjalny protest do Sił co zrzucają liście aby rozwiązały problem grabienia...;)
    uśmiech "całojapowy" przekazuję
    czakur

    OdpowiedzUsuń
  22. Niom fajne te prezenty dostałaś kochana:)
    a i widzę że nie leniuchowałaś!
    Maskoty robisz świetne, mnie najlepiej podoba się małpka:) różowe buciki są poprostu słodziutkie, a i taki kocyk to by mi się przydał. W życiu nie miałabym tyle cierpliwości, twoje twory są rewelacyjne!
    pozdrawiam Cię cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cieszę się, że tu trafiłam :) Twoje prace są fantastyczne a teksty ...dobra "literatura" kawkowa ;) Małpka jest obłędna!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniała i piękna wymiana.
    Maskotki cudne i przytulaśne.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale wspaniałe prezenty !!! I Tu również trafiłam po raz pierwszy - po nitce do kłębka. Piękne szydełkowe stworki i wiem do kogo trafiły :) Zajrzę jeszcze ! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem jeszcze raz, bo dopiero teraz przeczytałam , jak to jest być matką nastolatków i jaki ten wrzesień dla nas łatwy nie jest. Popieram w całej rozciągłości. Też jestem mamą nastolatków dwójki i ciężko czasem jest :) Niekiedy lepiej się wcale nie odzywać.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Małpka mnie oczarowała jest superaśna .Jeśli pozwolisz zagoszczę tu na dłużej .

    OdpowiedzUsuń
  28. W tym ptaszydle z miejsca zakochał się mój synek....

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne maskotki - buciki słodkie - super prezenty :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie szydełkujesz. Małpa rozkoszna na maksa :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudeńka stworzyłaś, a para anielsko-diabelska jest super :).

    Dostałaś też super prezent :).

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszak to święta prawda. Jakże ciężko jest lekko żyć:)))Nie ma lekko chciałoby się rzec.
    Piękne prace stworzyłaś.Dla mnie ta para Anielsko diabelska chyba nadal wiedzie prym.Chociaż i małpka i kociak no i te buciki.......super.
    Prezenty przepiękne,zwłaszcza ten konik:))
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ollg, jeśli masz ochotę dołączyć do spisu, to on wciąż jest otwarty - zapraszam:-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Widziałam Twojego Foxika w Spisie :D
    Jak to się stało, że dopiero stamtąd się o tym słodziaku dowiedziałam?!?
    Ściskam czule ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. Witaj siostro zwierzolubna, piękne rzeczy potrafią Twe ręce:) Kot z wielkim nosem jest boski:)

    OdpowiedzUsuń
  36. zapraszam na moje candy http://alutkowe-handmade.blogspot.com/2012/10/candy.html#links

    OdpowiedzUsuń
  37. Olu co tak znowu milczysz???!!!
    Stęskniłam się juz:)
    zapraszam do siebie na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak widzę wszystkie te cuda co zrobiłaś to aż mi szczęka opada.Świetne maskotki.

    OdpowiedzUsuń
  39. I na sam koniec zawitałem ja tutaj:-) Za każdym razem gdy odwiedzam Wasze blogi zastanawiam się skąd u Was tyle energii:-)Kupię worek albo i dwa :-) Cudowne stworki wyszywasz:-)Całe szczęście, że już liście opadają bo to oznaka nadchodzącej jesieni i mojej Ukochanej:-)ZIMY:-)Pozdrawiam serdecznie i gorąco :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne rzeczy tworzysz? Zapraszam Cię do mnie po odbiór wyróżnienia Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Wspaniałe rzeczy tworzysz, te maskotki są rewelacyjne! Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...