Obserwatorzy

13.08.2014

"Cogito ergo sum " .... W każdym razie tak mi się wydawało. Myliłam się. Nie wiem tylko czy w kwestii myślenia czy też istnienia. Mam wątpliwości. Bo że jestem to widzę , przecież całkiem spory kawałek mnie przemieszcza się to tu to tam .. Czyli , że co ? Nie myślę (?) Fakt , nie zawsze fatyguję to co mam między uszami , ale żeby od razu przestać istnieć ...
Powiedzieli , że skoro nie mam  fejsbuka (on nie ma mnie?) to ...."nie istniejesz kochana".
Straszne ! Przecież jesteeemm !! I trudno mnie nie zauważyć ;> nie wiem czy to ciekawość czy też inne coś ... Wiem że  chcę mieć możliwość brania udziału w licytacjach lub wystawiania fantów w szczytnym celu a wszystko dzieje się  tam ... prawie wszystko ;) 
No, jestem . Przeczołgałam się przez  - zarejestruj, dodaj, uaktualnij , zsynchronizuj, zainstaluj, informacje ... Nie zauważyłam pytania odnoście rozmiaru  stopy i wagi , moje gapiostwo czy na prawdę nie ma ? Uprzedzam będę kłamała ;> 
Staram się zrozumieć cóż to takiego oś czasu i inne takie , z pewną  nieśmiałością dodaję kontakty lub jak kto woli wysyłam zaproszenia do osób które , jak twierdzi szanowny fejsbuk powinnam znać , sugeruje jakobym miała cały ogrom kontaktów . Ok, skoro tak twierdzi , pewnie z myśleniem u niego lepiej niż u mnie . Jednak pozwolę sobie podzielić tą czynność na etapy , jeszcze nie wiem jakie i czym powinnam się kierować , ale przecież nie muszę wiedzieć wszystkiego. Gubię się w tym gąszczu informacji , zdjęć , osób .... A to nie wróży nic dobrego. Daję sobie  dwa tygodnie, przecież zawsze można przestać istnieć ;)
Zaległości, czas je nadrobić. Cukierkożercze rozdanie dawno zostało zakończone a wszystkie fanty dotarły  do dziewczyn , więc :

Do Home on the Hill  poleciały misiaki i słonie , które pokazywałam tutaj  


Renataa25 zgodnie z życzeniem dostała prezent dla chłopca:



Natomiast Trojanda poprosiła o prezent dla dziewczynki :


Wszystkim , którzy zechcieli wziąć udział w zabawie dziękuję bardzo. Było to drugie i z całą pewnością nie ostatnie rozdanie. 

11 komentarzy:

  1. No to witaj w klubie,ani się obejrzysz jak będziesz zaczynała dzień od Fb i na nim dzień kończyła ;)A o ile dobrze pamiętam ,Ciebie tam nie było ale Twoja latorośl godnie Cię przy którejś licytacji zastępowała:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No masz ,a tego właśnie chciałabym uniknąć. Może nie będzie tak źle , póki co dzień zaczynam od kawy i spaceru z psem ;)
      Owszem , jeżeli chodzi o licytacje zdana byłam na chłopaków.

      Usuń
  2. Śliczne maskotki. Wiesz wszystko jest dla ludzi facebook też. Ważne, żeby z tego korzystać z umiarem. Dzięki za zaproszenie do znajomych. Od razu skojarzyłam, że to ty i zaakceptowałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe maskotki :-) Rewelacyjny helikopter :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rzeczy potrafisz wyszydełkować! Misiaczek ma przesłodką minkę:) Ja jestem na FB ale tylko podglądam:) Niestety z moich obserwacji wynika, że niektórzy ludzie bardziej żyją w internecie niż w realu. To smutne i trzeba się pilnować:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty, każdy am niepowtarzalny urok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cokolwiek wydziergasz jest absolutnie piękne!!!

    Od jesieni "jestem" .Fb nie jest takie złe (choć długo myślałam inaczej) bo to od nas zależy na ile tam jesteśmy. Nie sprzedaję swojej prywatności,służy do czerpania inspiracji i do pokazania tego co robię. Nie ukrywam,że cztery rzeczy przeze mnie wykonane znalazły szybko nowego właściciela.Nie ukrywam również,że o to mi między innymi chodziło.
    Niestety zgadzam się z Anią,że ludzie czują ogromną potrzebę istnienia w sieci.Ale nawet nie muszę tego śledzić ;) Sama decyduję ile o kim chcę wiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogarnęłam Fb mniej niż więcej i po pierwszym zachłyśnięciu teraz jest dla mnie raczej źródłem wiedzy i pięknych lub zabawnych obrazów. Nie mam potrzeby bycia tam codziennie, ale wiem, że wielu tak - ich sprawa.
    Twoje szydełko jak zwykle wyczarowało cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale słodziaki!!!!! Cuda! Nawet helikopter potrafisz wydziergać - niesamowita jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie urocze ale chyba ten biało-czerwony podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...